عادت ندارم..



اينجا همه چي درهم

 

عــــادت نـــدارم درد دلـــــم را 

به هـمه کــــس بگویـــم

پس خاکـــــش میکنم زیــر چهـــــره ی خنــــدانم...! ! !

تا همـــــه فکـــــر کننــــد . . 

نه دردی دارم و نه قلبــــــــــــــی..



نظرات شما عزیزان:

پریناز
ساعت7:08---3 تير 1393
ای رفیق...
درد دل نمیکنم ...دردی ک از عصب بگذر دیگر درد دل نیست...
پاسخ:مرسي


Doryana
ساعت22:49---2 تير 1393
سلام خوبی؟
وبلاگت خیلی زیبا و باحاله...
خیلی توش سرگرم شدم...
راستی لینکت کردم خوشحال میشم اگه منم بلینکی...منتظر نظرت توی وبم هستم...
پاسخ:مرسي لينك شدي


SINA
ساعت15:55---2 تير 1393
سربزن ممنون
وبتم زیباست
پاسخ:مرسي


dina
ساعت21:51---1 تير 1393

ین متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش


تبسم
ساعت21:47---1 تير 1393
این روزها بی حوصله ام...

دلم آهنگ ملایم

یه لیوان چای داغ

یه فکر آروم

می خواهد.

و دیگر هیچ...!
پاسخ:مرسي ابجي


کوثر
ساعت17:06---1 تير 1393
وبت خوبه موفق باشی
پاسخ:مرسي


سارا
ساعت17:03---1 تير 1393
سلام وبلاگ جالبی داری...به وب منم بیا....
پاسخ:مرسي


ابوالفضل
ساعت16:01---1 تير 1393
لایــــــــــک

رامینم
ساعت14:13---1 تير 1393
عجب وبلاگی کشور ایران باید بهت افتخار کنه
پاسخ:مرسي


maryami
ساعت13:40---1 تير 1393
وبت قشنگه عزیزم به منم سربزن باتبادل لینک موافق بودی خبرم کن
پاسخ:مرسي


=====
ساعت13:19---1 تير 1393
وب شمام ممنون

پسر خوب
ساعت11:38---1 تير 1393
تا حالا شده دلت پر غم باشه ولی بخندی تا کسی راز دلتو نفهمه خیلی سخت ولی شدنی چون اگر کسی بفهمه دیگه رازنیستو زندگیت از هم میپاشه پس هر چی هست تو خودت نگه دار
پاسخ:مرسي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 1 تير 1393برچسب:,ساعت 11:32 توسط zahra|